piątek, 28 listopada 2014

{rozdział 23} New life. New romance.

Nie mogę uwierzyć, że wczoraj jest koniec Nrace. Ale to nie moja wina, że wybrał sobie inną dziewczynę.
Dzisiaj mam przesłuchanie do występu. Od rana przygotowuję się. Chcę zaśpiewać swój utwór. Ten kto najlepiej zaśpiewa wygra nagrodę pieniężną.
Ale teraz zaczynam nowy rozdział w życiu. Nowe życie. Nowe romanse. Ale teraz nie chcę się z  nikim wiązać na stałe.
Ubrałam się i poszłam zjeść śniadanie. Jak zjadłam od razu zaczęłam ćwiczyć Slow Down.

Jeszcze jedna osoba i ja. Nie mogę wytrzymać. Są przy mnie Lucy i Alice, które siedzą na widowni składającej się z niecałych 20 osób. Ale dla mnie to i tak dużo.
Wyszłam na scenę, zamknęłam oczy i zaczęłam.


Now that I have captured your attention
I wanna steal you for a rhythm intervention
Mr. TSA*, I'm ready for inspection
Sh-sh-show me how you make a first impression

Oh, oh
Can we take it nice and slow, slow
Break it down and drop it low, low
Cause I just wanna party all night in the neon lights 'til you can't let me go

I just wanna feel your body right next to mine
All night long
Baby, slow down the song
And when it's coming closer to the end hit "Rewind"
All night long
Baby, slow down the song

Oh oh oh oh
Yeah, baby, slow down the song
Oh oh oh oh
Yeah, baby, slow down the song

If you want me I'm accepting applications
So long as we can keep this record on rotation
You know I'm good with mouth-to-mouth resuscitation
Breathe me in, breathe me out
So amazing

Oh, oh
Can we take it nice and slow, slow
Break it down and drop it low, low
Cause I just wanna party all night in the neon lights 'til you can't let me go

I just wanna feel your body right next to mine
All night long
Baby, slow down the song
And when it's coming closer to the end hit "Rewind"
All night long
Baby, slow down the song

Oh oh oh oh
Yeah, baby, slow down the song
Oh oh oh oh
Yeah, baby, slow down the song

Breathe me in, breathe me out
The music's got me going
Breathe me in, breathe me out
No stoppin til the morning
Breathe me in, breathe me out
You know I'm ready for it
For it, for it!
Yeah!

Breathe me in, breathe me out
The music's got me going
Breathe me in, breathe me out
No stoppin til the morning
Breathe me in, breathe me out
You know I'm ready for it
For it, for it!
Yeah!

(I-It's The Cataracs)

I just wanna feel your body right next to mine
All night long
Baby, slow down the song
And when it's coming closer to the end hit "Rewind"
All night long
Baby, slow down the song

Oh oh oh oh
Yeah, baby, slow down the song
Oh oh oh oh
Yeah, baby, slow down the song

Kiedy skończyłam usłyszałam głośne oklaski na stojąco. Podziękowałam i zeszłam szybko ze sceny. Nie lubię występować przed ludźmi bo wiem, że wszyscy swoją całą uwagę poświęcają na mnie. A ja nie lubię być w centrum uwagi.
Kiedy siedziałam poproszono mnie o wejście na scenę. Nie wiedziałam o co chodzi, ale weszłam.
-Grace Moon, wygrałaś.-powiedział mój profesor.
-Dziękuję bardzo-powiedziałam i wzięłam czek o wartości £10.000.
Kiedy ubierałam kurtkę zaczepił mnie pan Gelley.
-Gracie, zaśpiewałaś idealnie! Ale nie po to tutaj przyszedłem.-zaczął.-Pan, który ma wytwórnie muzyczną w Los Angeles widział twój występ i chce podpisać z tobą kontrakt.-powiedział a mi odjęło mowę.
-Nie mogę uwierzyć!-krzyknęłam i z emocji przytuliłam mężczyznę, który odwzajemnił uścisk.
-Proszę masz tutaj jego wizytówkę. Zadzwoń i umów się na spotkanie. Chcę ci tylko jedno powiedzieć. Dla mnie już wygrałaś.
-Dziękuję panu-powiedziałam i razem z Lucy i Alice poszłyśmy świętować moje zwycięstwo. Dzisiaj chcę zaszaleć i mogę się nawet upić! A co mi tam!
Ale szkoda, że nie mam obcasów... .
Razem z Alice zaczęłyśmy tańczyć w rytmie muzyki razem z innymi dziewczynami. Kiedy zaczepił mnie ktoś.
-Grace! Cześć jak się dawno nie widziałyśmy!
-Danielle! Chciałam zadzwonić ale nie miałam numeru a chłopcy pracowali. Jak tam ci się żyje?
-Dobrze. Słyszałam, że z tobą i Niallem koniec. Przykro mi strasznie.
-Spoko. Ale to jego wina a nie moja.
-Wiem. Dałam mu za to straszny opieprz. Ale on zlekceważył to i poszedł do swojej Barbarki.
-Niech idzie! A gdzie teraz pracujesz?
-Tańczę. Jadę za 3 dni do Los Angeles. A ty?
-Ja też pojadę prawdopodobnie do Los Angeles. Dzisiaj miałam konkurs ze śpiewania i wygrałam a do tego jeszcze jakiś pan z wytwórni chce ze mną podpisać kontrakt!-opowiedziałam jej krótko.
-Super! To co? Skoczymy jutro na małe zakupy razem z Eleanor?-zapytała uśmiechnięta.
-Dobrze.-wymieniłyśmy się numerami i wróciłam do dziewczyn.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz